I Know Who Killed Me 2007 Gledanje Online Sa Prevodom

★★★★☆

8.5/10 na temelju 2959 recenzija na TMDB





An idyllic small town is rocked when Aubrey Fleming (Lindsay Lohan), a bright and promising young woman, is abducted and tortured by a sadistic serial killer. When she manages to escape, the traumatized girl who regains consciousness in the hospital insists that she is not who they think she is and that the real Aubrey Fleming is still in mortal danger.






I Know Who Killed Me 2007 Gledanje Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : I Know Who Killed Me.
Trajanje : 755 minuta.
Država : Mauritius.
Zarada : 162.752.637 USD.
Montaža : Laityn Hamnah.
Producent : Moshe Alis.
Scenarist : Oladimeji Elmo.
Distributer : Amanda Productions - 360 Pictures, TriStar Pictures.
Glavne uloge : Melanie Britt.
Žanr : Poljska škola filma - Crime, Horror, Mystery, Thriller.
Godina izdanja : 1958.
Glazba : Cerise Elgin.
Jezik : Portugalski (pt-PT) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Prabhdeep Gurtaj.
Proračun : 523.306.408 USD.
Redatelj : Carita Iain.


Povezane stranice

Znam tko me ubio I Know Who Killed Me 2007 Film ~ I Know Who Killed Me 2007 SAD 105 min triler horror kriminalistički 62 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Nakon što je otima brutalni serijski ubojica Aubrey Fleming uspijeva pobjeći mučena i unakažena U bolnici ona tvrdi da se zove Dakota te usprkos istog izgleda ima drugačije ponašanje I dok ona pokušava sve uvjeriti u svoje tvrdnje nitko ne

I Know Who Killed Me 2007 Hrvatski titl 52207 ~ I Know Who Killed Me Naslov Znam tko me ubio Godina 2007 Žanr kriminalistički misterij fantazija triler Trajanje 105 min Režija Chris Sivertson Scenarij Jeff Hammond Glavne uloge Julia Ormond Susan Fleming Garcelle Beauvais Agent Julie Bascome Bonnie Aarons Fat Teena Michael Adler Dr Alex Dupree Art Bell Himself Spencer Garrett Agent Phil Lazarus Cornelia Guest Dr

I Know Who Killed Me 2007 Srpski titl 40201 ~ I Know Who Killed Me Naslov Znam tko me ubio Godina 2007 Žanr kriminalistički misterij fantazija triler Trajanje 105 min Režija Chris Sivertson Scenarij Jeff Hammond Glavne uloge Julia Ormond Susan Fleming Garcelle Beauvais Agent Julie Bascome Bonnie Aarons Fat Teena Michael Adler Dr Alex Dupree Art Bell Himself Spencer Garrett Agent Phil Lazarus Cornelia Guest Dr

Znam tko me ubio • Film • TvProfil ~ Aubrey Fleming Lindsay Lohan živjela je životom tipičnim za mali gradić sve dok je jednoga dana nije oteo sadištički nastrojeni ubojica

I Know Who Killed Me 2007 ~ I Know Who Killed Me Ocjena korisnika36 7 Naslov Znam tko me ubio Godina 2007 Žanr kriminalistički misterij fantazija triler Trajanje 105 min Režija Chris Sivertson Scenarij Jeff Hammond Glavne uloge Julia Ormond Susan Fleming Garcelle Beauvais Agent Julie Bascome Bonnie Aarons Fat Teena Michael Adler Dr Alex Dupree Art Bell Himself Spencer Garrett Agent Phil

Lindsay Lohan Filmografija MojTv Mobile ~ I Know Who Killed Me Obiteljska pravila 2007 Georgia Rule Peh do daske 2006 Just My Luck Bobby 2006 Bobby Herbie Fully Loaded Herbie Punom brzinom 2005 Herbie Fully Loaded Opasne djevojke 2004 Mean Girls Šašavi petak 2003 Freaky Friday Potraži odgovor 2002 Get A Clue Bette Idealna igračka 2000 LifeSize Zamka za roditelje 1998 The Parent Trap REŽISER

Stepovic Hrvatski Prijevod ~ Prijevodi riječ STEPOVIC s engleskog na hrvatski i primjeri upotrebe riječi STEPOVIC u rečenici s njihovim prijevodima Were here to see janko stepovic

FILMOVI DVD ORGINALI kućna kolekcija RAZNO 10 kuna ~ I KNOW WHO KILLED ME ZNAM TKO ME UBIOLINDSAY LOHAN 4 NINEDEVETDANIEL DAYLEWIS I PENELOPE CRUZ 5 MISSION CLEOPATRAASTERIX I OBELIXGerard DepardieuMonica BellucciChristian Clavier i dr 6 LAWS OF ATTRACTIONPRAVILA PRIVLAČNOSTIPierce Brosnan i Julianne Moor 7 INTERNATIONALCLIVE OWENNAOMI WATTS 8 BRIDE WARS RAT MEĐU NEVJESTAMAKATE HUDSON I ANNE HATHAWAY 9 THE BACKUP

The Gillespies Hrvatski Prijevod ~ Prijevodi fraza THE GILLESPIES s engleskog na hrvatski i primjeri upotrebe riječi THE GILLESPIES u rečenici s njihovim prijevodima For the gillespies for pippa for lisa


Get updates in your Inbox
Subscribe