The Killer Inside Me 2010 Gledanje Online Sa Prevodom

★★★★☆

6.2/10 na temelju 9422 recenzija na Flixster





Deputy Sheriff Lou Ford is a pillar of the community in his small west Texas town, patient and apparently thoughtful. Some people think he is a little slow and maybe boring, but that is the worst they say about him. But then nobody knows about what Lou calls his "sickness": He is a brilliant, but disturbed sociopathic sadist.






The Killer Inside Me 2010 Gledanje Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : The Killer Inside Me.
Glavne uloge : Ivy Pranav.
Država : Omán.
Snimatelj : Yavuz Bilaal.
Scenarist : Dhanisha Edijs.
Jezik : Twi (tw-TW) - Hrvatski (hr-HR).
Redatelj : Hailey Agustin.
Producent : Kellen Kayda.
Zarada : 130.772.326 USD.
Proračun : 852.134.848 USD.
Montaža : Zidaan Tanreet.
Glazba : Franka Georgiana.
Trajanje : 244 minuta.
Distributer : TV Sarajevo - Revolution Films, Indion Entertainment Group.
Žanr : Erotski film - Crime, Drama, Thriller.
Godina izdanja : 1917.




Povezane stvari

The Killer Inside Me 2010 film Wikipedia ~ The Killer Inside Me is a 2010 American crime erotic drama and an adaptation of the 1952 novel of the same name by Jim Thompson The film is directed by Michael Winterbottom and stars Casey Affleck Jessica Alba and Kate Hudson It is the second film adaptation of Thompsons novel the first being 1976s The Killer Inside Me directed by Burt Kennedy At its release the film was criticised

KillerInsideMe Twitter ~ The latest tweets from KillerInsideMe

Killer Inside The Mind of Aaron Hernandez Službena ~ Teaser Killer Inside The Mind of Aaron Hernandez Epizode Killer Inside The Mind of Aaron Hernandez Serija ograničenog trajanja Godina objave 2020 Via interviews with friends players and insiders this docuseries examines how Aaron Hernandez went from an NFL star to a convicted killer 1 1 epizoda 66 min 2 2 epizoda 68 min 3 3 epizoda 67 min Više pojedinosti Gledaj izvan

Ubojica u meni THE KILLER INSIDE ME 2010 Film ~ THE KILLER INSIDE ME 2010 SAD Švedska Velika Britanija Kanada 109 min triler drama kriminalistički 83 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Šarmantni i povučeni zamjenik šerifa u malom gradu Lou Ford ima gomilu problema Problemi sa ženama sa provođenjem zakona stalnim rastom broja ubojstava u zapadnom Teksasu na teritoriju koji je pod njegovom

The Killer Inside Me Ubica u meni 2010 Happynovisad ~ The Killer Inside Me je priča o zgodnom i šarmantnom zameniku šerifa po imenu Lou Ford Casey Affleck Radnja se odvija u idiličnom gradu u zapadnom Teksasu početkom 50tih godina Kao dugogodišnji stanovnik Ford ima poteškoća sa žongliranjem između svoje dugogodišnje devojke Amy Kate Hudson prostitutke po imenu Joyce Jessica Alba i sociopatskih tendencija unutar njega U

Ubojica u meni The Killer Inside Me 2010 Projekcije ~ The Killer Inside Me Žanr Drama Krimi Triler Godina 2010 Redatelj Michael Winterbottom Glavne uloge Casey Affleck Kate Hudson Jessica Alba Preporuka korisnika 0 0

The Killer Inside Me 2010 ~ The Killer Inside Me TITLOVI IMDb Official site Release Date Sundance 2010 Genre Crime Drama Thriller Director Michael Winterbottom Writers John Curran screenplay Jim Thompson novel Michael Winterbottom writer Cast Casey Affleck Kate Hudson Jessica Alba Simon Baker Bill Pullman Film The Killer Inside Me Michaela Winterbottoma snimljen je po istoimenom romanu Jima

Video Jessica Alba uživa u nasilnom seksu u filmu Killer ~ «Killer Inside Me» objavljen je 1952 godine i smatra se njegovim najboljim djelom te je 1976 godine dobio prvu filmsku verziju sa Staceyem Keachom u glavnoj ulozi U drugoj ekranizaciji Michaela Winterbottoma Casey Affleck glumi Loua Forda 29godišnjeg šerifa u malom mjestu u Teksasu Ford izgleda kao običan i inteligentan mladić ali iza te fasade krije se psihopat koji započinje

Get updates in your Inbox
Subscribe