Mac and Me 1988 Gledanje Online Sa Prevodom

★★★★☆

5.2/10 na temelju 9354 recenzija na Netflix





A Mysterious Alien Creature (MAC) escaping from nefarious NASA agents, is befriended by a young boy in a wheelchair. Together, they try to find MAC's family from whom he has been separated.






Mac and Me 1988 Gledanje Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Mac and Me.
Žanr : Ratni film - Family, Fantasy, Science Fiction.
Redatelj : Lyra Dya.
Montaža : Darvin Shareen.
Snimatelj : Rosalee Nawfal.
Glavne uloge : Phelan Lauretta.
Jezik : Kazaški (kk-KK) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1963.
Zarada : 329.748.042 USD.
Država : Banglades.
Trajanje : 141 minuta.
Producent : Wezley Joani.
Glazba : Cordell Arwa.
Proračun : 307.798.883 USD.
Distributer : Dentsu - Orion Pictures, Mac and Me Joint Venture.
Scenarist : Shohaib Arbi.


Povezane vijesti

Mac i ja Mac and Me 1988 Film ~ Mac and Me 1988 SAD 95 min obiteljski avantura fantastika 00 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Dječak osuđen na život u invalidskim kolicima nađe izgubljeno vanzemaljsko biće te mu pomaže vratiti se kući U procesu nauče mnoge magične stvari Možda će vam se svidjeti Gospodar snova obiteljski avantura fantastika Preplašeni dječak sakrivši

Mac and Me • Film • TvProfil ~ A young boy confined to a wheelchair finds a lost alien creature and helps him return to his home and learn many magical things in the process

Zapeceni mac and cheese — Coolinarika ~ Moj Mali Kuhar ih obozavaali ih ne pravim mi kaze nisi ih pravila 22 mjeseca

Mac and Me 1988 ~ Mac and Me Ocjena korisnika34 Naslov Mac and Me Godina 1988 Žanr obiteljski fantazija znanstvena fantastika avantura Trajanje 95 min Režija Stewart Raffill Scenarij Steve Feke Stewart Raffill Glavne uloge Christine Ebersole Janet Cruise Barbara Allyne Bennet Scientist Richard Bravo Mover 1 Gary Brockette Doctor 2 Sherri Stone Butler Checkout Girl Jade Calegory

TV u pokretu A1 Hrvatska ~ A1 Xplore TVGO Često si u pokretu a ne želiš propustiti svoj omiljeni TV sadržaj Osim na televizoru A1 TV usluga dostupna je putem A1 XploreTVGO android i iOS mobilne aplikacije te putem web stranice Osim zanimljivog sadržaja A1 Xplore TVGO ti nudi brojne opcije koje olakšavaju uživanje u TV programima na svim uređajima

iPad 2020 ~ Mac iPhone iPad Dodaci Menu Search Search 0 Korpa € 000 Početna Prodavnica Razno iPad 2020 Nazad iPad 2020 Razno Boja Silver Gold Space Gray Bežična konekcija WiFi WiFi Cellular Kapacitet 32 GB 128 GB Clear selection Bežična konekcija Kapacitet Boja Očisti Količina Dodaj u košaricu SKU NA Kategorija Razno Share Social Opis Dodatne informacije Opis

Mac – iCentar ~ Novi Magic Trackpad prvi je MultiTouch trackpad osmišljen za rad sa Mac desktop računarom Koristi istu MultiTouch tehnologiju koja vam se dopadala na računaru MacBook Pročitaj više Apple Magic Trackpad 2 space gray € 22900 Magic Trackpad 2 je MultiTouch trackpad osmišljen za rad sa desktop Mac računarima Dodaj u košaricu Apple MagSafe 2 Power Adapter 85WMacBook Pro

Ne prolazi instalacaija macosa Ostali OSi Unix ~ Ne prolazi instalacaija macosa formatiran HDD Poštovani forumaši kupio sam polovan MacBook pro s računom garancija istekla čovjek mi na primopredaji kaže izbrisat ću sve sa svog diska i ti ga samo spoji na net i kad ga upališ drži command R i instaliraj MAC OS na novo međutim da prostite kurna to mi je prvi mac zovem njega kaže mora proc


Get updates in your Inbox
Subscribe