Kiss Me, Stupid 1964 Gledanje Online Sa Prevodom

★★★★☆

6/10 na temelju 0767 recenzija na TVDB





While traveling home from Vegas, an amorous lounge singer named Dino gets conned by a local mechanic/songwriter into staying in town for the night. The mechanic's songwriting partner, Orville, offers Dino his home for overnight lodging and enlists a local waitress/call girl to pose as his wife in order to placate Dino's urges.






Kiss Me, Stupid 1964 Gledanje Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Kiss Me, Stupid.
Glavne uloge : Bobbye Mitchal.
Zarada : 687.051.243 USD.
Jezik : Kašmirski (ks-KS) - Hrvatski (hr-HR).
Scenarist : Baldwin Jade.
Trajanje : 182 minuta.
Snimatelj : Omega Sophie.
Proračun : 383.935.763 USD.
Država : Kanada.
Godina izdanja : 1934.
Redatelj : Savanna Joaquina.
Glazba : Tamima Memuna.
Žanr : Eksperimentalni film - Comedy, Romance.
Producent : Hadar Thandi.
Distributer : Machinima - Phalanx Productions, Claude Productions, The Mirisch Company.
Montaža : Kirstin Bruin.




Povezane vijesti

Kiss Me Stupid YouTube ~ Provided to YouTube by Universal Music GroupKiss Me Stupid · NoManLovesighs An Entertainment℗ 2012 One Little Indian RecordsReleased on

Kiss Me Stupid Wikipedia ~ Kiss Me Stupid sh Poljubi me budalo je američka crnobijela filmska komedija snimljena 1964 godine u režiji Billyja Wildera Predstavlja adaptaciju komada Lora della fantasia italijanske spisateljice Anne Bonacci koja je 1952 u Italiji poslužio kao predložak za film Moglie per una notte

Kiss Me Stupid izgovor Kako se izgovara Kiss Me Stupid ~ Vodič kroz izgovor Naučite kako se izgovara Kiss Me Stupid na Engleski uz izvorni izgovor Kiss Me Stupid prijevod i snimljeni izgovor

Kiss Me Stupid izgovor Kako izgovoriti Kiss Me Stupid ~ Vodič izgovora Naučite kako izgovoriti Kiss Me Stupid za engleski sa izvornim izgovorom Kiss Me Stupid prevod i izgovor

Poljubi me budalo KISS ME STUPID 1964 Film ~ KISS ME STUPID 1964 SAD 125 min komedija romantika 90 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Komediju genijalnog američkog filmaša Billyja Wildera kritičari su u doba premijere dočekali na nož no kao i svim drugim filmovima legendarnog redatelja vrijeme je išlo na ruku i ovome te se komotno može okarakterizirati kao još jedno Wilderovo remekdjelo

Poljubi me budalo • Film • TvProfil ~ Orville R Walston je nastavnik glazbe u malom američkom gradu Climaxu koji ima 2147 stanovnika Ludo je zaljubljen u svoju lijepu ženu Zeldu F

Kiss Me Stupid 1964 Srpski titl 201970 ~ Kiss Me Stupid 1964 BluRayx264SiNNERS 1 CD NA 05 Nema ocjene igorm75 Active member Hvala 88 Ostali titlovi Obrada autorskog titla Komentiraj Tema na forumu Hvala 2 762 Skini titl Što dalje Komentari Prijavi titl Za komentiranje morate biti prijavljeni Za slanje reporta morate biti prijavljeni Kiss Me Stupid Naslov Poljubi me budalo Godina 1964 Žanr

Kiss Me Stupid 1964 ~ Kiss Me Stupid Ocjena korisnika71 73 Naslov Poljubi me budalo Godina 1964 Žanr komedija ljubavni Trajanje 125 min Režija Billy Wilder Scenarij Billy Wilder Anna Bonacci Diamond Glavne uloge Dean Martin Dino Kim Novak Polly the Pistol Ray Walston Orville Tom Nolan Johnnie Mulligan as Tommy Nolan Felicia Farr Zelda John Fiedler Rev Carruthers Bobo Lewis

Personalizirani pokloni PokloniMe WOW pokloni za sve ~ Kiss Me personalizirane bokserice s tvojom slikom iili tekstom po želji Dostupan izrada 3 dana 12000 kn Pregled INSTA 200 GRAM personalizirana čokolada Dostupan izrada 1 dan 4900 kn Pregled Facečook personalizirana čokolada Dostupan izrada 1 dan 4900 kn Pregled All I want for Christmas is You personalizirana šalica Dostupan izrada 3 dana 8900 kn Pregled Sanjam

Get updates in your Inbox
Subscribe